måndag 22 oktober 2012

Måndag!

En alldeles vanlig måndag, segt att komma ur sängen och svårt att komma i gång, varför är sängen så skön när man måste gå upp!
På helgen - ja då minsann vaknar man i ottan!!
Hur det är!
Ja njuter ännu av blomsterprakten jag fick av min kära bilförsäljare, blommar så vackert!

Och på morgon promenaden kunde jag inte låta bli att plocka med några vackra löv!
som hamna under objektivet . Höst färgerna är fortfarande vackra!


 Nu en kopp kaffe och en smarrig lyxmazarin!
Ha en fortsatt mysig måndag!

Jo men just, det blev ett par nya så sköna boots idag!inte alls meningen!men när dom passar som handen i handsken ja då är det svårt att låta bli! Ja ni vet....!?
 


2 kommentarer:

  1. Det är så fint med alla färger nu på hösten! :)

    Ha en fortsatt bra måndag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Finfint! snygga stövlar! Du hur gjorde du med pizzan! hade du på fikonen, skinkan och basilika bladen innan eller med i ugnen!? jag hade mina med i ugnen efter mycket velande!
    Kram helena

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...