söndag 14 april 2013

Häxan!! surtant..

Idag har jag känt mig som häxan surtant!
Helt enkelt bara krypt av irritation i kroppen...
Ja då får jag för mig att nu minsann skall vi ta ett litet familje kort.
 Det var dömt att misslyckas...inte ett kort att hänga i julgran!!!
vad har jag lärt mig av det, jo att sprider man häxirritation omkring sig så får man det tillbaka...
Så idag så tog jag helt enkelt semester från mammakostymen ett tag!
Så nya tag när mamman är på banan igen!

Bjuder på en liten blomma som har kommit upp i rabatten!
istället för ett familjekort ☻



3 kommentarer:

  1. Vacker bild även om det inte var en familjebild! Hoppas du snart är lite gladare ;)Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Usch, så´na dagar är inge kul. Bäst att ligga lågt för det brukar smitta av sig precis som du skrev. Så är det för mig med. Som tur är så är det en ny dag i morgon :)

    Ha det så bra du kan!

    //Linda

    SvaraRadera
  3. Ja, sådana dagar finns de också . . . Men de varar inte för alltid!
    Kram Helen

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...