torsdag 6 september 2012

Härliga..

Underbara Torsdag!!
Solen skiner och luften är så där härligt höst klar.
Idag skall jag fixa med det sista inför helgen, stressa runt och tro att allt är under kontroll fast det egentligen inte är det! men det ordnar sig.
Jag är en sån som alltid skall packa allt precis timmen innan vi skall åka nånstans...vilket driver min kära man till vansinne.
Irrar runt och domderar och är allmänt otrevlig (hm inte jag inte) samt pekar med hela handen!
Och mannen säger som alltid finns det inget piller för det där!!!!
och när vi sen sätter oss i bilen, sätter på bra musik och jag börja sjunga med min ljuva stämma utbrister han kärleksfullt - Tack nu är du tillbaka igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...