söndag 28 oktober 2012

Allt i ett..

Ett super bra så kallat allt i ett lack.
Från Sally Hansen
Efter att i många år haft byggda naglar så är mina inte sig återhämtade efter det, tyvärr!!
så nu är det till att vårda dom jag har på bästa sätt.
Så det blir dagens tips ☺

Ha en skön söndag ♥

Buy the way!
Tänk att jag kan inte förstå det här med att ändra tiden fram å tillbaka..har man barn så vaknar dom iaf i stort sätt samma tid! så inte blev det någon extra timme sovmorgon här inte!
Men så har vi hunnit med en del, badat fröken D. bakat cupcakes, gått en lång promenad!och kl. är bara 11,23! så fånga dagen!



1 kommentar:

  1. Ja dagen idag är verkligen lång, men det har varit en bra och vacker dag! mina naglar är också förstörda, men jag köpte isadoras stärkande lack! Men det här kanske är bättre, fast jag är rätt nöjd med isadoras tycker jag känner skillnad!
    kram Helena

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...