torsdag 6 december 2012

En dag som denna!

Ja nu är det vår tur!
Snön vräker ner, och jag håller på å mumlar åt traktorn som plogar vägen- vall jag vill inte ha nån vall...men han hör inte mina böner!
Nä banne mig, den vallen får min kära make ta sen!
Hade så mycket planer idag, som inte blir nåt av...p.g.a. vädret.
Men men har roat mig med att fota mig själv... hur roligt det nu är, not!och inser att åren går alldeles för fort!!men ålder är bara en siffra ....eller hur!?
Kram♥



Har precis vart ute och sopat av trappen...snöar igen på en gång!
Torsdagar är ju min och Tuvas fika på stan efter skolan dag,men idag fick godbitarna följa med hem istället!är ju barnsligt förtjust i bakelser!!

1 kommentar:

  1. Du är så fin så och så härligt att ni också fått snö, mindre skoj med att skotta snö dock
    kramar

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...