lördag 5 januari 2013

Att börja komma tillbaka!

Till något så när normala gängor igen!vi har vart lediga i snart 2 veckor tillsammans vilket har vart jätte härligt!
Här kommer en bild kavalkad på vad vi gjort sen sist.
Så hoppas jag ni har haft en bra start på det nya året!?
Jag har som mål att sätta igång beach 2013 nu, jag vet ju med mig att man mår så mycket bättre efter träningsrundorna!Så det är mitt nyårslöfte till mig själv.
Ha en skön lördag!

Kram♥
 

 Vackra Åre där vi tillbringat lite kvalitets tid med goda vänner.
 Middags dax!
 Älskade vännen U.
 Tuva med Ida efter slalom åken!


 Jag och U tog en promenad som bara gick uppför i ca 5 km, kändes i rumpen dan efter.
 Men vi hade ett mål, Copperhill och ett glas rött!! så läckert där.
 Lite barhäng!

 Nyårs raketer så klart!

2 kommentarer:

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...