måndag 7 januari 2013

Svårt!

Attans att det skall vara så svårt att komma in i rätt tidsrytm igen, kändes som jag aldrig somna innan jag skulle gå upp!
Till råga på allt så hade vi fått en lapp från kommun att vattnet skulle stängas av Måndag eller Tisdag 8-16, så det var bara å pallra sig upp för att ta morgonduschen innan kl 8,00 för säkerhets skull  samt fylla på vattendunkar! trots att jag och Tuva var lediga en dag till!och egentligen kunde ta sovmorgon!
Men samtidigt så var det bra att komma upp i tid så vi kanske somnar i kväll ☻
Å inte har det där J§#¤# vart avstängt idag!!!  SUCK!!

Men vi har haft strålande väder idag och det är vi inte bortskämda med !!så vi har njutit ändå på alla sätt å vis.

Och jag håller på att tråna efter ett teleobjektiv typ 55-200mm . Nån som har lite tips gällande dessa ?

Ha en fortsatt bra måndag.
Kram♥



Är så lycklig över att min orkidé blommar om igen!

1 kommentar:

  1. Men visst är det typiskt en sådan gång, då man förbereder så bra så kommer de inte, suck

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...