tisdag 19 mars 2013

Det där med att öva!




På att vara framför kameran och inte bara bakom!
Jag föredrar det det senare ☻svårt att känna sig bekväm,men det går faktiskt lättare när man själv tar bilderna.
Försöker få till några bilder till en ny företagssida. 
Det är det där med att fånga ljuset....och så ser jag värsta utväxten till råga på allt *ler*
Men det bjuder jag på.

Ute snöar det som bara den...men som min kära make sa i morse - nu ser vi det positiva i det !! men i nästa andetag säga - fast det är svårt, och en suck!

Men solen skiner i alla fall ☻

Ha det bäst!

Kram♥

4 kommentarer:

  1. Väldigt fina bilder på dig! har du tagit dom själv?? Utväxten kan man ju trolla bort om man vill, men inte tyckte jag det störde! Hur många är lika ljusa in i hårroten?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Bara så fina bilder på dej.Ha en skön tisdag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Superfina bilder på dig!! Klart du ska vara mer framför kameran!
    Kramis Suss

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder och du övning ger färdighet ;) kram Diana

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...