onsdag 6 mars 2013

Minisemester och service minded!

I morgon far vi på lite minisportlov till huvudstaden...vi skall Bl.a.
gå på Tom Tits och träffa nära och kära så klart! Fira en 25-åring.
Bo på hotell äta och dricka gott! Och bara mysa...förhoppningsvis i värmande vårsol!

Bye the way...ibland blir man glad över det lilla.


Eftersom jag själv driver företag så blir man liksom lite extra lycklig när man stöter på extra service minded personal. Och det hände mig i fredags på Phonehouse  här i vår lilla stad.

Bytte upp mig från en iphone 4 till 5 och hade massa viktig info som skulle över till den nya telefonen. Och jag som inte är vän med Itunes fick super hjälp av en gullig kille som tog sig tiden att föra över allt på plats i butiken...fast det var kö och mycket folk det kallar jag service!
Känns som det händer allt för sällan nu mer..i vårt högpresterande samhälle...man tar sig inte tiden till att göra det där lilla extra som betyder så mycket! 
Så därför skall jag ge killen i butiken en liten överrasknings present minsann... så kanske jag förgyller hans dag!

Kram♥






1 kommentar:

  1. Det var gulligt av killen. Jah är inte heller vän med itunes, fattar inget och verkligen inte numed den nya versionen! Gulligt av dig också att ge killen lite uppskattning!
    Kram helena

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...