tisdag 27 november 2012

Ljus!

Detta måste ju vara tiden på året då vi konsumerar mängder med ljus!
Jag har nog fyllt en liten papp kasse med aluminiumet från värmeljusen redan!(återvinning)Nu tänder jag nog ljus redan vid 14 tiden på eftermiddagen!solen verkar liksom ha gått och lagt sig!
Från det ena till det andra.
Fick besök av dom som har hand om driften av webbutikerna idag!
Efter mitt utbrott igår, så insåg dom nog att det var lugnast för dom att komma och prata om problemet som är!Jag betalar ju en massa pengar för att det ska fungera!
Så det så!

Nu en lite fika och en lussebulle med prinsessan som precis kom från skolan.


Kram♥



2 kommentarer:

  1. ja men här går det åt också masssor. Har också börjat tända tidigare nu, ska gå tända upp dem nu tänkte jag

    Så fin ljuslykta
    Kramar, tack för raderna hos mig

    SvaraRadera
  2. Nu är vi storkonsumenter av ljus minsann. Vad duktig du är som återvinner,
    Ha en fin dag
    Kram
    AC

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...