måndag 26 november 2012

Tror jag hittat rätt!

Har nu hittat ljushållare till mitt DIY projekt, advents ljusstake.

Annars har dagen mest bestått av att vara irriterad, jag har nu vart utan outlook sen i onsdags!serverkrasch hos min leverantör av webbutiken!
Ni förstår ju hur handikappad jag är utan den! allt har jag i olika mappar på mailen till företaget!
samt alla projekt!!
Har nu äntligen fått en nödmail på en annan server så jag åtminstone får ingående mail nu!
Men har ju inte en enda e-mail adress i huvudet!så det är inte lätt.
så jag hoppas verkligen det ordnar sig snart.

Nu soffhäng med familjen!
Kram♥

2 kommentarer:

  1. ohhh drygt då det är då datorer krånglar man blir toooookig

    SvaraRadera
  2. Oh stackare!! detta hände mig vid midsommar! Allt försvann, mail och adresser, rubbet! Inte kul! Trodde allt skulle finnas på telias webmail, men icke! Jag förstår att du är handikappad! Jag är inte återställd med mailen än! tyvärr!
    Hoppas det ordnar sig!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...