måndag 19 november 2012

Måndag morgon!

Så trött, mannen skulle ut på tjänsteresa igen ! och starta i ottan.
Trots att man är van med det så vaknar man och tittar till klockan stup i kvarten från 3 tiden på natten!
Varför!!!blir så arg på mig själv!!för då börjar hjärnan gå igång med alla möjliga tankar, som man absolut inte ska börja tänka på kl.3 på natten!julklappsinköp och när ska jag ta och baka dom där lussebullarna osv...
Men vad gör det! Ny vecka nya möjligheter och strålande väder!

Idag bjuder jag på lite bilder från hemmets vrå!

Kram ♥



 Snöflinga som fått hamna på spisfläkten, lite jul börjar smyga in här också ☻

 Ylva Skarp -What a day . Instämmer!


Horn från webbutiken

5 kommentarer:

  1. Ja visst är det konstigt när man vet att klockan ska ringa tidigare än vanligt då blir sömnen med ens helt förstörd! V Fina bilder från ditt hem!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Så fina detaljer du visar upp, samt ja nu är det ny vecka och nya tag, får man hoppas att denna veckan har lite roligt i påsen =D
    kramar

    SvaraRadera
  3. Härligt med lite vackert utvalda bilder från hemmet!
    Ha det gott!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder!
    Renhornet ska jag kika närmare på!
    Och din klänning i förra inlägget, wow, precis min smak!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Mysiga bilder från ert hem kram Diana

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...